مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 06:052020-07-05اقتصادي

فارس من| توقف برداشت ها از کوه های رودبار


دادستان رودبار با اشاره به شکایات واصله مردمی درباره معدن خرشک گفت: فعالیت این شرکت را تا بررسی نهایی از سوی کارشناسان رسمی دادگستری متوقف کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودبار، سامانه فارس من باهدف پیگیری مستقیم و مسائل و مشکلات مردم راه اندازی شده و در سریع ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می پردازد.

غارت و چپاول سرمایه های رودبار گیلان با کوه خواری و برداشت شن و ماسه از رودخانه یکی از عناوینی بود که از طریق مخاطبان در سامانه فارس من ثبت شد.

مخاطب در ثبت این سوژه مطرح کرده است که بیشترین درصد معادن شن و ماسه کوهی و رودخانه ای و انواع سنگ ها در استان، مربوط به رودبار است که دغدغه و مشکلات به جای عواید مثبت آن، نصیب شهرستان می شود.

به جای اینکه این منابع اکنون صرف بهبود زندگی و رفاه آن ها شود متأسفانه شاهد هستیم که تحت عنوان مجوزهای بهره برداری از معادن سال هاست مورد چپاول و غارت عده ای سودجو قرارگرفته که عمدتاً هم غیربومی هستند، بااین همه ثروت خدادادی، توسعه و پیشرفت حق این مردم است اما مسابقه برای بلعیدن این همه منابع توسط این افراد آن ها در بازه زمانی کوتاه و سکوت و انفعال متولیان دولتی در برابر این زیاده خواهی باعث حیرت همگان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| توقف برداشت ها از کوه های رودبار

فارس من| توقف برداشت ها از کوه های رودبار